7 Eylül 2010 Salı

DALGIÇ PASTASI - İKİZ DALGIÇLAR :)

Özlem hanım, eşine sürpriz bir parti yapmaya karar vermiş... Kendisi ile neler yapabileceğimizi konuştuk...Eşi Süleyman Bey'in en dikkat çeken özelliğini sorduğumda; "Dalmayı" çok sevdiğini...hatta partilerine Dalış Gruplarından da birçok arkadaşının katılacağını söyledi...Böyle olunca da ana temayı belirlemiş olduk...Bu arada çok çok önemli bir detay daha belirtti ki; eşi Süleyman Bey'in kendisinin tıpkısı gibi dalmayı seven bir de ikiz kardeşi varmış..Yaşar Bey...Bundan dolayı da partide İkiz Beyler pastayı birlikte üfleyeceklermiş :)
...İkizler...öyle söylerlermiş genelde kendilerine. Aslında kafamda konuyla ilgili bir sürü espri uçuşurken, çok daha mütevazi bir pasta çıktı ortaya :) Neyse efendim, pastamız benim yayınlama sürecimde teslim edildi....Geri gönüşümler benim için çok önemli demiştim daha önceki yazılarımda....Ben yine merak içindeyken, Özlem hanım beni aradı...ve pastamızla ilgili inanılmaz güzel şeyler söyledi...Görsellik, lezzeeeet herşey muhteşemmiş...Her türlü eleştiriye açığım dediğimde; kesinlikle kusursuz olduğunu ve bundan sonra bütün dalış kulübünün pastalarının tarafımdan yapılmasının istendiğini belirtti...tabii bu övgü dolu cıvıl cıvıl muhabbet benim ayaklarımı yerden kesmeye yetti...Pastanın yayınlanmasını dört gözle beklediklerini özellikle belirtse de, ben yoğunluktan azıcık gecikmeli yayınlayabildim...özür diliyorum...
Şimdi; öncelikle nezaketi ve inceliği için Özlem hanıma çok teşekkür ediyorum...Sonrasında da Süleyman ve Yaşar Beylere tüm sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu nice seneler diliyorum :)




2 yorum:

Suleyman Demirci dedi ki...

Sayın Fatoş Hanım,
Öncelikle bloğunuzda bize de yer ayırdığınız ve güzel yaşgünü temennileriniz için çok teşekkür ederim.
Bildiğiniz gibi yaş 39 oldu ve bu yaşıma kadar gördüğüm en güzel yaşgünü pastasını eşimin süprizi ile aldım. Biz dalgıçların gönlü sualtına ait olduğu için, pastayı ilk görüşümüzde hepimiz çıldırdık. Kesmeye kıyamadığımız pastanın tadına bakınca memnuniyetimiz bir kat daha arrtı.
Bu güzel sürprizi için eşime ve yaratıcılığınızla bizi hayran bıraktığınız bu lezzetli, mükemmel görünüşlü pasta için de size çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.

PASTRY CHEF FATOS SULUK dedi ki...

Süleyman Bey, bu güzel yorum için çok teşekkür ederim....benim için zevkti, afiyet olsun...görüşmek dileğiyle :)

ANKARA, KESKİN KENAR PASTA KURSU

1.KESKİN KENAR PASTA KURSU Kurs Ücreti: 700 TL. (KDV dahil) Kurs Süresi: 1-2 gün (10:00-18:00 saatleri arası) Kurs Yeri: Çayyolu / ...