16 Mart 2010 Salı

FUTBOL SAHASI&BEŞİKTAŞ PASTASI

Pastaları teslim ettikten sonra muhakkak geri dönüşüm yapıyorum...Tasarım, lezzet bunların yorumları benim için çok önemli...Eeee, bu tamam da, benim aslında bunlardan daha daha fazlasıyla merak ettiğim; pasta sahiplerinin, bilhassa minik kuzucukların o pastayı görüp, gözlerini kapatıp üfledikleri an...işte tam o an...karar verdim, bundan sonra muhakkak o an'a ait bir fotoğraf isteyeceğim..
Veee, işte yakışıklı Berkin'in pastası...Berkin'ciğim tüm sevdiklerinle birlikte mutlu, sağlıklı uzun bir ömür diliyorum sana...



Bu kurabiyeler de, Berkin'in partisine gelen arkadaşlarına hediye edilmek üzere 25 adet hazırlandı.

Hiç yorum yok:

ANKARA, KESKİN KENAR PASTA KURSU

1.KESKİN KENAR PASTA KURSU Kurs Ücreti: 700 TL. (KDV dahil) Kurs Süresi: 1-2 gün (10:00-18:00 saatleri arası) Kurs Yeri: Çayyolu / ...