17 Ocak 2010 Pazar

HANNAH MONTANA PASTA

Bizim Prensesler büyüyor... Evet, bi sezon kapandı mı bilmiyorum ama sanki biraz öyle hissediliyor....Sezon derken, çocukları olanlar bilirler erkek ya da kız çocuğu farketmez çizgi film karekterlerinin hit olduğu, onlarla yatıp onlarla kalktığınız dönemler oluyor...İşte kızımda yaşadığımız bu dönem, arkadaşlarında da görüyorum yavaş yavaş bi değişikliğe uğradı sanki... Winx, Barbie sezonunu yavaştan kapattıııık, hafiften gençlik dizilerindeki karekterlere geçiş yapmaya başladık....Her ne kadar izlemeseler de, izletmeseniz de mutlaka hepsini tanıyor ve biliyorlar...Hatta sizi şaşırtacak boyutlarda aşinalar hepsine...

Büyüyen Prenseslerimizin yeni favorisi Hannah Montana....İşte ben de bu güzel pastayı, Prensler Prensesi Ceyda'm için hazırladım...umarım beğenmiştir..Onu ve ailesini çok seviyorum... Dilerim bütün güzellikler onların olur....Mutlu, sağlıklı yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

ANKARA, KESKİN KENAR PASTA KURSU

1.KESKİN KENAR PASTA KURSU Kurs Ücreti: 700 TL. (KDV dahil) Kurs Süresi: 1-2 gün (10:00-18:00 saatleri arası) Kurs Yeri: Çayyolu / ...